23 Haziran 2016 Perşembe

Sweet Summer 2016


  
 Herkese merhaba!! Sosyal medyada okuma etkinliklerini hepimiz görüyoruz. Ama doğruyu söylemek gerekirse benim bugüne kadar ilgimi çeken pek olmamıştı :) Bugün blogları gezerken Vampirella'nın Güncesi'nde Sweet Summer 2016 diye bir challenge gördüm ve ilgimi çekti. Ben de katılmaya karar verdim. 


Eğer bir blogunuz yoksa üzülmeyin Vampirella'nın Güncesi ve The Center Will Hold blogları sizi de düşünmüş :) Sosyal medya hesabınızda #sweetsummer2016 hashtagiyle siz de okuma listenizi paylaşabilirsiniz.


Peki etkinlik nasıl olacak? Hemen listeye bir göz atalım isterseniz :)


Bu listeyi kendinize göre doldurucaksınız ve bakalım görevleri tamamlayabilecek misiniz :) Benim çok hoşuma giden bir etkinlik oldu. 

İşte benim listem;

Ölümcül Öyküler - Edgar Allan Poe
Yolda - Jack Kerouac
Trendeki Kız - Paula Hawkins
Yabancı - Albert Camus
Let It Snow - John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle
Bakire - Nancy Pickard
Senden Sonra Ben - Jojo Moyes
Ben Ölene Kadar - Amy Plum
Aşk Tanrıçası - P.C. Cast
Şampiyon - Marie Lu
Zar Adam - Luke Rheinehart
Direniş - Jennifer L. Armentrout
Sana Sarılırsam Korkma - Fulvio Ervas
Zac ve Mia - A.J. Betts
Tatlı Bela - Jamie Mcguire

**Okuduğum kitapların altı çizilecektir.
**Liste güncellenicektir..

2 yorum:

  1. "Yabancı - Albert Camus"

    Süper! Keyifli okumalar. = )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Sana ve etkinliğe katılan herkese keyifli okumalar. =)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe

Copyright © Kitap Köşem

Tasarım: Anders Noren | Blogger Temaları: NewBloggerThemes.com | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar